Рециклиране и възстановявяне на фарове

Позвънете ни на 0878969394

Ще бъде удоволствие да ви помогнем

При дълга денонощна употреба на фаровете на автомобила от вътрешната страна на стъклата се отлагат нагар, мастни изпарения,прах и токсични газове от работата на халогенните, ксеноновите, или диодни крушки. След третирането им със подходящипрепарати те отново придобиват пропускливост-прозрачност до 99.6%.

Първият етап от процеса е демонтажна фаровете, халогени, стопове, който може да бъде извършен както от Вас, така и от нас. Фара се разхерметизира и разглабя на съставни части. Разлепянето при всеки модел е различен технологичен процес, спрямо който се определя и сложността и стойността на проекта. Всеки детайл внимателно се почиства –рефлектори, лупа, стъклото, пластмасови елементи.

Външната пластмасова фасетана фара се обработва и полира, като се премахва горният изхабен, изгорял отслънцето и наранен от камъчета слой. Един от основните фактори за правилноотразяване на светлината е рефлекторът, чието покритие се захабява с годините. При необходимост се извършва цялосто рециклиране, като със специализирана за целта технология се премахва нагорелият слой и се никелира отново. Лупите са друг основен елемент, който може да се подмени или вгради с добавяне на изцяло нова конструкция и окабеляване. След това се извършва геометрична проекция на хоризонтал и настройки на крива спрямо дълги светлини.

Разбира се, за тези които имат нужда да подчертаят своята индивидуалност предлагаме и професионално боядисване на вътрешните плтмасовите елементи с високотемпературна основа и високотемпературна боя. След детайлен преглед фарът се сглабя и херметизира със специализирани лепила на полиуретанова или битумна основа. За да се гарантира цялостта,здравината, прозрачността и пропускливостта на фара се препоръчва залепянена UV стабилизирано , прозрачно, защитнофолио. В противен случай обикновеното външно пастиране би осигурило краткотраен визуален ефект.

Частен случай са стъклените фарове. При тях липсва какъвто и да е фабричен лак и язвите от наранявания са видими и дълбоки. Възможно е премахване на тънък слой от стъклото с подходящи материали и технология, само след предварителен оглед. При по стари автомобили с оребрения на стъклата от вътрешната страна се налага тяхното премахване в диаметъра на лупите, за да може бифокалната леща да разпръсква светлинния поток на лупите без излишни разсейки от оребрената повърхност на стъклата, която има свойства да видоизменя светлинния поток.

Предалагаме пълната гама оригинални халогенни и ксенонови крушки Osram.

Имаме и богата гама, кеснонови системи, led осветление, оригинлани и афтърмаркет лупи за вграждане.

Разполагаме с голямо количество рециклирани фарове втора употреба. Части за фарове – корпуси, стъкла, водачи, ремонтни комплекти, инсталации, ксенонови модули и упраления и други.